Pakiety

Indywidualny Plan Działania (IPD)

Decyzja o wyborze dalszej drogi kształcenia czy zawodowej jest procesem i w tej wersji najlepiej służy klientowi. Warto poszerzyć ją o diagnozę predyspozycji zawodowych.

Pakiet INDYWIDUALNY PLAN DZIAŁANIA to dwa w jednym czyli badanie predyspozycji zawodowych i osobowościowych oraz wsparcie doradcy w procesie podejmowania decyzji. IPD to zazwyczaj 3 do 5 spotkań, rozciągnięte w czasie, tak by klient mógł przyjrzeć się swoim zdolnościom, umiejętnościom, mocnym stronom, ale i słabszym cechom. Pierwsze spotkanie. Doradca i psycholog towarzyszy klientowi w podjęciu decyzji, poprzez  takie prowadzenie spotkań, by klient mógł przyjrzeć się sobie z różnych perspektyw i podjął jak najtrafniejszą decyzję.

Ważne jest w tym procesie, że to nie doradca podejmuje decyzję, a klient dochodząc do tej decyzji przy wsparciu specjalisty.

Dla kogo?

  • dla młodzieży przed wyborem szkoły i dalszej drogi edukacyjnej,
  • dla osób dorosłych zmieniających pracę, poszukujących swojej drogi zawodowej, szukających pracy, 
  • dla osób mających poczucie zagubienia wypalenia w prac

Logopedia z terapią pedagogiczną

Jeśli dziecko potrzebuje zarówno terapii pedagogicznej jak i logopedycznej to świetnym rozwiązaniem będzie połączenie tych zajęć u jednego specjalisty. Wprowadzeni różnorodności wspomaga uczenie się nowych umiejętności. Dziecko nie nudzi się na zajęciach i pracuje podwójnie nie odczuwając tego.
A dodatkowo oszczędzamy czas – zamiast 2 spotkań 1.

Logopedia z logorytmiką

To propozycja dla młodszych dzieci lub dla dzieci którym trudno usiedzieć w miejscu 😉 To dłuższe zajęcia, które dziecko wytrzymuje bez trudu, bo terapia logopedyczna wspomagana jest ruchem.

Terapia logopedyczna z integracją sensoryczną

Jeśli dziecko potrzebuje zarówno terapii logopedycznej jak i wsparcia w zakresie integracji sensorycznej to świetnym rozwiązaniem będzie połączenie tych zajęć u jednego specjalisty (który jest zarówno logopedą jak i terapeutą SI). Wprowadzenie różnorodności i ruchu wspomaga uczenie się nowych umiejętności, a także pozwala dziecku dobrze się bawić co sprawia, że chętnie przychodzi na zajęcia. Dziecko nie nudzi się na zajęciach i pracuje podwójnie nie odczuwając tego. A dodatkowo oszczędzamy czas – zamiast 2 spotkań mamy 1.