Diagnozy

  1. Opłatę rezerwacyjną na poczet DIAGNOZY wysokości 50zł należy wnieść z góry ( do 48 h po rejestracji ) –na konto
    konto poradni : 88 1050 1559 1000 0092 2218 5010
    Wpłata na konto powinna być opisana: imię i nazwisko dziecka, data badania oraz za jaką usługę          
    -lub przez szybki przelew(system booksy ,imoje)
    Brak wniesienia opłaty rezerwacyjnej skutkuje anulowaniem wizyty i zwolnieniem terminu
  2. Odwołanie wizyty
    • Odwołanie diagnozy ( także przeniesienie na inny termin) bez ponoszenia opłat możliwe jest do 48h przed wizytą. (max 3 dni przed wizytą)
    • Odwołanie/przeniesienie diagnozy 48h(2dni) przed wizytą skutkuje pobraniem opłaty 50% opłaty rezerwacyjnej
    • Opłata rezerwacyjna jest bezzwrotna jeśli odwołanie nastąpi 24h(1dzień) przed wizytą  lub w dniu wizyty
    • W przypadku nagłej choroby (wyłącznie poświadczonej zaświadczeniem lekarskim) opłata rezerwacyjna zostanie zaliczona na poczet kolejnego terminu.
    • Aby odwołać zajęcia należy skutecznie powiadomić sekretariat o nieobecności: tj
    • pon-pt w godz: 11-18 wysłać SMS- 739 069 089  Nie należy dzwonić pod ten numer- jest on tylko do SMS owego odwoływania wizyt
    • Miedzy godziną 18-11 oraz w soboty, niedziel i święta prosimy o informację na maila jestemijaporadnia@gmail.com
    • Przy całkowitej rezygnacji z usługi do 3 dni  przed usługą(wizyta nie przeniesiona) nie są pobierane opłaty. W przypadku rezygnacji 48h, 24h przed wizytą lub w dniu wizyty pobierane są opłaty jak pkt2
    • W przypadku gdy opłata rezerwacyjna została wniesiona gotówką lub kartą zwrot nastąpi w postaci vouchera/bonu podarunkowego na wpłacona kwotę 
    • Rodzic ma prawo do 5% zniżki na przeniesione spotkanie  ze specjalistą jeśli spotkanie zostało odwołane przez poradnię w dniu ich wizyty ze względu na niedyspozycję specjalisty ( nie dotyczy sytuacji nadzwyczajnych typu pandemia itp.) Zniżka obowiązuje tylko na 1 przełożone spotkanie.
  3. Dziecko na diagnozę powinno być przyprowadzone zdrowe i wypoczęte
  4. Na spotkanie należy przynieść ksero wszystkich dotychczasowych diagnoz, opinii ze szkoły przedszkola itp. Nie kserujemy w poradni dokumentów.
  5. Po każdej wizycie następuje omówienia badania.

    Dodatkowe spotkania po zakończeniu procesu diagnostycznego np w celu szczegółowego, dodatkowego omówienia opinii lub innych wynikłych w czasie diagnozy spraw są traktowane jako konsultacje (osobno płatne wg cennika za konsultacje z danym specjalistą)
  6. Za bezpieczeństwo dziecka oczekującego na diagnozę oraz na zajęcia i po zajęciach oraz za wyrządzone szkody odpowiadają prawni opiekunowie. Prosimy o zapewnieni opieki na czas rozmowy ze specjalistą
  7. Opinie , informacje o wynikach diagnozy wydawane są zazwyczaj do 2 tyg. od ostatniego badania ( administracyjnie 30 dni), wyjątkiem jest sytuacja w której czekamy na wyniki dodatkowych konsultacji .W takiej sytuacji dokument wydajemy do 7 dni od dostarczenia wyników konsultacji. Dokumenty w/w wydawane są wyłącznie na pisemny wniosek Rodziców. Informacje o możliwość odbioru przesyłamy mailem
    • Opinia wydana „pilnie” do 3 dni roboczych jest dodatkowo płatna wg cennika za każde badania dotyczące opinii
    • Nie wysyłamy opinii mailem ani pocztą.
    • Rodzic ma prawo upoważnić inne osoby do odbioru opinii itp.  dziecka ( upoważnienie powinno być wcześniej złożone w formie pisemnej w poradni)
    • Wydanie opinii następuje na pisemny wniosek złożony przez opiekuna prawnego / rodzica po ostatniej diagnozie lub po dostarczeniu wyników dodatkowych badań.
  8. Wizyty w poradni – rejestracja, odwołanie, przełożenie obsługiwane są przez system Booksy.
  9. Faktury wydawane są do 3 miesięcy od wizyty na podstawie zwróconego paragonu
  10. Wniesienie opłaty rejestracyjnej za  wizyty jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na pozyskanie i wykorzystanie do obsługi wizyty danych osobowych tj nazwisko imię dziecka, nr telefonu oraz mail itp