Psycholodzy

Maja Mazurkiewicz-Obst

psycholog, trener grupowy, doradca zawodowy, job coach

  • Psycholog ze specjalizacją psychologia ogólna i psychodiagnostyka (Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ) Ukończyła studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego na Uniwersytecie Szczecińskim, aktualnie kończy kierunek : job–coaching – nowoczesne doradztwo zawodowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (SWPS)
  • Certyfikowany trener grup warsztatowych (Szkoła Treningu i Warsztatu Psychologicznego, Ośrodek INTRA), trener „Szkoły dla Rodziców i Wychowawców.(ORE ), praktyk metody Kids Skills „DAM RADĘ!” oraz metody „JESTEM Z CIEBIE DUMNY!” Absolwentka rocznej szkoły „Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży”,(Poza Schematami) posiada licencję podstawowego stopnia doradcy zawodowego (UW)
  • Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w szeroko pojętym obszarze psychologii pracy oraz w obszarze edukacji.
  • Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako psycholog w służbach mundurowych (Straż Graniczna), w publicznych służbach zatrudnienia( Wojewódzki Urząd Pracy ),w szczecińskiej oświacie( Liceum Muzyczne, Katolickie Liceum Ogólnokształcące oraz Wyższa Szkoła Humanistyczna)
  • Prowadziła zajęcia indywidualne i grupowe jako trener, doradca zawodowy oraz psycholog w licznych projektach unijnych – między innymi: :„Winda do pracy” – „Specjalizacja I stopnia – pracownik socjalny” „Kobieta potrafi –szansa na samorealizację” „Doradca zawodowy i pośrednik pracy w standardach unijnych” „Praca jest blisko-program aktywizacji zawodowej w powiatach nadmorskich” „Kompetentny uczeń na rynku pracy” „Kompetencje zawodowe szansą na lokalnym rynku pracy” „Skuteczne kształcenie zawodowe w Technikum SCI” „Zawodowcy”
  • Specjalizuje się w  psychologii pracy (diagnozie zawodowej) oraz zajęciach warsztatowych z zakresu psychologii – jak to sama nazywa – przyjaznej ludziom. Pracuje indywidualnie w zakresie wsparcia w sytuacjach trudnych. W  swojej pracy łączy psychologię z doradztwem zawodowym oraz elementy coachingu kariery.
  • W naszej poradni zajmuje się job coachingiem czyli nowoczesnym doradztwem zawodowym oraz diagnozowaniem preferencji oraz predyspozycji zawodowych. Pracuje metodą Diany Robinson „Kim chciałbyś zostać?” oraz bazując na odkrywaniu potencjału osobowościowego w ujęciu Hollanda.
  • Prywatnie żona, mama dwójki nastolatków, fanka polskich gór, polskiej ceramiki z Bolesławca, Czech oraz książek i filmu.

„Jeżeli kochasz, czas zawsze odnajdziesz, nie mając nawet ani jednej chwili”
x. Jan Twardowski

Malwina Frąckowiak-Walas

psycholog, trener TUS

  • Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Szczecińskim, specjalność psychologia kliniczna
  • Absolwentka kursów
  • Asystent dziecka z autyzmem
  • Trener treningu kontroli złości
  • Trener Treningu Umiejętności Społecznych I i II stopnia
  • Studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego
  • Pomoc dziecku zagrożonemu FAS/FASD i jego rodzinie
  • Filozofia planu daltońskiego- inspiracje
  • Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczęła od wolontariatu na dziecięcym oddziale onkologicznym. Dalsze doświadczenie zdobywa pracując w przedszkolu oraz w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie, w Dziale Pieczy Zastępczej, gdzie pracuje z dziećmi przebywającymi w rodzinach zastępczych.
  • Specjalizuje się w pracy z dziećmi od 3 roku życia oraz ich rodzicami.
  • W naszej poradni zajmuje się konsultacjami z rodzicami oraz pracą z dziećmi
  • Prywatnie uwielbia gotować, czytać książki oraz grać w gry planszowe.

Ewa Gajewska

Psycholog, psychoterapeuta, diagnosta, trener grup

  • Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Szczecińskim, specjalność: psychologia kliniczna, (a także) poszerzała swoją wiedzę kończąc studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego ( EuropaBiz).
  • Absolwentka kursów :
    • Podstawowy i Zaawansowany Psychoterapii Systemowej Indywidualnej i Rodzinnej (Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej)
    • Rok z terapią poznawczo-behawioralną dzieci i młodzieży
    • Uprawnienia diagnostyczne – bateria dyskalkulia 
    • Uprawnienia diagnostyczne – Skala Inteligencji SB5
    • „Świadomy rozwód- trener warsztatów dla rodziców rozwodzących się”
    • „Jak pracować z autystyczną seksualnością” 
  • Certyfikowany trener Szkoły dla rodziców i wychowawców”, Absolwentka warszawskiej szkoły A. Kołakowskiego „Rok z terapią poznawczo-behawioralną dzieci i młodzieży”.
  • Aktualnie certyfikuje się w psychoterapii systemowej. Kończy Kurs Zaawansowany Psychoterapii Systemowej Indywidualnej i Rodzinnej
  • Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała jako psycholog w Krajowym Towarzystwie Autyzmu, na oddziale szpitalnym psychiatrii dzieci i młodzieży, w szczecińskich szkołach (podstawówka, gimnazjum, liceum) oraz poradni zdrowia psychicznego dla dorosłych. Była też asystentem w Instytucie Psychologii na Uniwersytecie Szczecińskim,
  • Specjalizuje się w psychoterapii dzieci powyżej 6rż, psychoterapii młodzieży oraz w diagnozie specyficznych trudności w nauce osób dorosłych.
  • W naszej poradni zajmuje się psychoterapią, terapią psychologiczną, diagnozą psychologiczno- pedagogiczna, diagnozą z obszaru spektrum, a także dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz konsultacjami dla rodziców.
  • Prywatnie Żona, mama, właścicielka czworonoga, miłośniczka kryminałów i górskich wędrówek

„Nikt nie może przekonać drugiej osoby do zmiany. Każdy z nas ma klucz do
zmiany, a drzwi można otworzyć tylko od wewnątrz.” Virginia Satir

Monika Zielińska

Psycholog, edukatorka seksualna

  • ukończyła psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: 1) Seksuologia kliniczna oraz 2) Psychologia
  • kryminologiczna i kryminalistyczna
  • poszerzyła swoją wiedzę kończąc studia podyplomowe na kierunku Seksuologia Kliniczna – Opiniowanie, Edukacja, Terapia (UAM w Poznaniu)
  • absolwentka studiów podyplomowych w zakresie przygotowania pedagogicznego dla psychologów
  • doświadczenie zdobywała w pracy na półkoloniach, w szkole podstawowej oraz podczas warsztatów tematycznych
  • prowadzi psychoedukację i edukację seksualną, poradnictwo oraz diagnozę
  • prywatnie interesuje się zagadnieniem profilowania sprawców, jest szczęśliwą żoną oraz miłośniczką muzyki i zwierząt”

Wiktoria Witkowska (Lachowicz)

psycholog, psychotraumatolog dzieci i młodzieży, aktualnie w procesie certyfikacji w nurcie psychoterapii CBT , trener efektywnej nauki


Od początków swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując z dziećmi i młodzieżą. Najpierw na oddziale psychiatrii dziecięcej w Poznaniu, później w Szkole Umiejętności Miękkich w Szczecinie, obecnie od dwóch lat z Niepublicznym Przedszkolem Kraina Uśmiechu


🎓Wykształcenie z zakresu psychologii o specjalności klinicznej uzyskała na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. W trakcie swojej edukacji ukończyła liczne szkolenia: Roczne Studium Terapii Rodzin, Roczne Studium Terapii Poznawczo-Behawioralnej dzieci i młodzieży, Terapia schematów, Terapia Behawioralna w teorii i praktyce – 3 – modułowy kurs bazowy, Trening uważności jako metoda rozwijania możliwości poznawczych i regulowania emocji dzieci i młodzieży. Ukończyła Studia Podyplomowe z Psychotraumatologii oraz Przygotowania Pedagogicznego dla psychologów. Obecnie w trakcie całościowego 4-letniego szkolenia z terapii poznawczo-behawioralnej.


Podczas swojej pracy skupia się

  • Wsparciu dzieci i młodzieży w żałobie, stracie, podczas rozwodu
  • Pomocy w trudnościach emocjonalnych
  • Radzeniu sobie z traumatycznymi przeżyciami


‼ Prowadzi u nas Trening efektywnej nauki. Podczas, których wspomaga: logiczne myślenie, Prowadzi u nas Trening efektywnej nauki podczas, którego wspomaga: logiczne myślenie, koncentrację, uwagę a także uczy różnych technik pamięciowych nauki oraz zajmuje się terapią psychologiczną

Poza psychologią do jej największych pasji należą: Podróże, spędzenie czasu na łonie natury, poznawanie ludzi, kultur i świata. Jazda konno, którą uprawia od dzieciństwa oraz opieka nad jej dwoma psami

✏Jej ulubione motto: „Jednym z największych odkryć, jakich dokonał człowiek, i jedną z największych dla niego niespodzianek jest uświadomienie sobie, że może on uczynić to, o czym ze strachem sądził, że jest dla niego niewykonalne” – Tom Ford

Iwona Knitter

Psycholog (ukończyła UAM), trener grupowy, nauczyciel kontraktowy.

Prowadzi diagnozę i zapewniania wsparcie psychologiczne dzieciom i ich rodzinom, a także osobom które stoją w obliczu różnych problemów życiowych.

Jest specjalistką w zakresie udzielania pomocy dzieciom wykorzystywanym seksualnie.

Prowadzi szkolenia z zagadnień dotyczących dzieci oraz z zakresu rozwijania różnych umiejętności społecznych.

Zawodowo interesuje się zagadnieniami międzykulturowymi – prowadzi warsztaty i wykłady (w języku angielskim) dla studentów zagranicznych podejmujących naukę na szczecińskich uczelniach wyższych oraz Polaków wyjeżdżających na wymiany zagraniczne. Pracuje także w języku angielskim.

Magda Obojska

Psycholog, psychoterapeuta w procesie certyfikacji, trener TUS

  • Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Szczecińskim, specjalność: psychologia kliniczna, (a także) poszerzała swoją wiedzę kończąc studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego (także US).
  • Absolwentka kursów :
    • „Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach” poziom podstawowy (TSR I) •
    • Pomoc dzieciom i młodzieży z Autyzmem i Zespołem Aspergera – „Jak pracować z autystyczną seksualnością”
    • „Jak pracować z trudnymi zachowaniami u osób z ASD” *
    • „Wprowadzenie do pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą w nurcie poznawczym
  • Certyfikowany trener Treningu Umiejętności Społecznych ”,
  • Aktualnie certyfikuje się w psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralny
  • Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała jako psycholog w Krajowym Towarzystwie Autyzmu, oraz na oddziale szpitalnym psychiatrii dzieci i młodzieży, a także w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie w dziale Interwencji Kryzysowej ( staż) Ma ogromne doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu
  • Specjalizuje się w psychoterapii dzieci powyżej 7rż, psychoterapii młodzieży
  • W naszej poradni zajmuje się psychoterapią, terapią psychologiczną dzieci powyżej 7rż oraz z młodzieżą a także konsultacjami dla rodziców.
  • Prywatnie jestem właścicielką szalonego Terriera, uwielbiam wędrówki górskie, podróże i dobrą kawę.

” Bądź sobą; wszyscy inni są już zajęci ” ~ Oscar Wilde

Natalia Zygmund-Jaroszewicz

Psycholog, trener. Ukończone szkolenie z terapii poznawczo – behawioralnej, kurs Racjonalnej Terapii Zachowań. 

Organizator, prowadzący liczne konferencje, seminaria, szkolenia/warsztaty. Prowadzi szkolenia dla profesjonalistów pracujących z dziećmi, zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży, treningi dla dorosłych, warsztaty dla rodziców i inne. Współpracowała w realizacji takich programów profilaktycznych jak – Żółta kartka dla sprawcy przemocy, Rządowy program Razem Bezpieczniej – Szkoła w lokalnym systemie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, Rządowy program Bezpieczna i przyjazna szkoła – Lokalny system profilaktyki krzywdzenia małych dzieci – szkolenia, konferencje, kampanie. Koordynator projektu „Pomoc dzieciom-ofiarom przemocy” w ramach programu Chronimy Dzieci. Trener szkoleń przygotowujących placówki oświatowe i opiekuńcze do realizacji standardów ochrony dzieci przed krzywdzeniem oraz ubiegających się o przyznanie certyfikatu Chronimy Dzieci w województwie zachodniopomorskim.

Na co dzień współpracuje z Ośrodkiem Pomocy dla Osób Pokrzywdzonych Przestępstwem i Świadków w Szczecinie , Centrum Integracji Społecznej w Szczecinie, Gminnym Ośrodkiem Wsparcia Rodziny w Przecławiu. Od 2016 roku związana z Grupą Psychoedukacją „ Jestem i Ja”.

W ramach indywidualnych konsultacji pracuje z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi. Specjalizuje się w pomocy psychologicznej osobom pokrzywdzonym przestępstwem, znajdujących się w trudnych sytuacjach życiowych. Pomoc psychologiczną świadczy również w zakresie doradztwa, problemów rodzinnych, społecznych, kryzysów życiowych. Pracuje m.in. z osobami z obniżonym poczuciem wartości, zaburzeniami lękowymi, depresyjnymi, zachowaniami aspołecznymi, problemami dotyczącymi umiejętności społecznych.

Prywatnie miłośniczka podróży, dobrych zdjęć, książek w domowym zaciszu.

„Dziecko jest jutrem” Janusz Korczak

Dagmara Baszczyk 

Psycholog, pedagog, diagnosta, socjoterapeuta

  • Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Szczecińskim, specjalność: psychologia kliniczna, oraz studia magisterskie Pedagogika, specjalność: Praca Socjalna i Resocjalizacja także na US
  • Poszerzała swa wiedze kończąc studia podyplomowe w zakresie
    • Edukacji i terapii osób z autystycznego spektrum zaburzeń, Wyższa Szkoła Humanistyczna w Szczecinie,
    • Surdopedagogiki, Wyższa Szkoła Humanistyczna w Szczecinie,
    • Diagnozy i terapii pedagogicznej, Uniwersytet Szczeciński w Szczecinie,
    • Socjoterapii, Uniwersytet Szczeciński w Szczecinie,
  • Absolwentka kursów :
    • „Terapia behawioralna w teorii i praktyce. III-modułowy kurs bazowy z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania”;
    • „Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu. Współpraca z lekarzem psychiatrą w kompleksowej terapii dziecka”;
    • „Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji (pochodzenia korowego), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo”;
    • „Słyszeć nie znaczy słuchać – o centralnych zaburzeniach przetwarzania słuchowego”;
    • „Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu”;
  • Certyfikowany trener TUS (Trening Umiejętności Społecznych); oraz „Szkoły dlarodziców i wychowawców” Absolwentka szkoły „Rok z terapią poznawczo-behawioralnądzieci i młodzieży
  • Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała jako psycholog dziecka niepełnosprawnego z autyzmem, zespołem Aspergera, niepełnosprawnościami sprzężonymi (CPP) oraz jako. psycholog szkolny w 1 ze szczecińskich szkół podstawowych oraz jako pedagog Ośrodek Terapii Dysleksji, Uczestniczyła jako psycholog w Projekcie Karkonoskiego Sejmiku do Spraw Osób Niepełnosprawnych pn. Działalność Międzyregionalnego Centrum Informacji i Wsparcia Osób Niepełnosprawnych,
  • Specjalizuje się w diagnostyce i poradnictwie dotyczącym prawidłowego i zaburzonego rozwoju małego dziecka, a także szeroko pojętą diagnozą spektrum autyzmu
  • W naszej poradni zajmuje się diagnozą psychologiczno- pedagogiczna maluchów, diagnozą z obszaru spektrum oraz diagnozą gotowości szkolnej a także konsultacjami wychowawczymi dla rodziców dzieci do lat 6
  • Jest mamą trójki dzieci i codziennie doświadcza trudów i radości bycia rodzicem. W wolnych chwilach gra w gry planszowe. Wakacje najchętniej spędza w górach.


„Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie” – Jan Paweł II

Martyna Maciejewska