Dorośli

Maria Zabłocka

Psycholog, pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi, na co dzień pracownik Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr  1 oraz Oddziału Neurologii SP ZOZ MSWiA w Szczecinie;  w działalności zawodowej zajmuje się diagnozą, wsparciem oraz psychoedukacją; prowadzi indywidualne konsultacje oraz zajęcia grupowe; specjalizuje się w pomocy dzieciom z trudnościami emocjonalnymi, obniżonym poczuciem własnej wartości,  zaburzeniami lękowymi; ukończyła roczny kurs terapii behawioralno-poznawczej dzieci i młodzieży, obecnie w trakcie studiów podyplomowych w zakresie  neuropsychologii klinicznej

 Agnieszka Słuczanowska

Pedagog specjalny, neuroterapeuta, psychoterapeuta.

Jako pedagog i psychoterapeuta pracujący z dziećmi i osobami dorosłymi cierpiącymi z powodu trudności natury psychicznej, posiada wiedzę i kwalifikacje niezbędne do leczenia zaburzeń nerwicowych, zaburzeń nastroju, zaburzeń odżywiania, oraz wielopłaszczyznowego wspomagania rozwoju dzieci. Doświadczenie oraz kwalifikacje nabywała w pracy z pacjentami podczas towarzyszenia im, we wprowadzaniu prozdrowotnych zmian w życie.

Prowadzi: terapię indywidualną, psychoterapię rodzin i par, biofeedback

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego o kierunku Podstawy oddziaływań terapeutycznych w wieku rozwojowym, 4-letniego kursu psychoterapii organizowanego przy Katedrze Psychoterapii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Szczecińskiego – kierunek Pedagogika Rewalidacyjna,

Ukończyła kurs z zakresu Teorii i praktyki EEGBiofeedback w neuropsychoterapii.

 Agnieszka Budziszewska

Monika Zielińska

Psycholog, edukatorka seksualna

  • ukończyła psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, specjalność: 1) Seksuologia kliniczna oraz 2) Psychologia kryminologiczna i kryminalistyczna
  • poszerzyła swoją wiedzę kończąc studia podyplomowe na kierunku Seksuologia Kliniczna – Opiniowanie, Edukacja, Terapia (UAM w Poznaniu)
  • absolwentka studiów podyplomowych w zakresie przygotowania pedagogicznego dla psychologów
  • doświadczenie zdobywała w pracy na półkoloniach, w szkole podstawowej oraz podczas warsztatów tematycznych
  • prowadzi psychoedukację i edukację seksualną, poradnictwo oraz diagnozę
  • prywatnie interesuje się zagadnieniem profilowania sprawców, jest szczęśliwą żoną oraz miłośniczką muzyki i zwierząt”

Wiktoria Witkowska (Lachowicz)

psycholog oraz psychotraumatolog dzieci i młodzieży, trener TUS, trener efektywnej nauki


Od początków swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując z dziećmi i młodzieżą. Najpierw na oddziale psychiatrii dziecięcej w Poznaniu, później w Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, obecnie od dwóch lat związana jest ze Szkołą Umiejętności Miękkich w Szczecinie


🎓Wykształcenie z zakresu psychologii o specjalności klinicznej uzyskała na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. W trakcie swojej edukacji ukończyła liczne szkolenia z zakresu: terapii schematów, terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, zaburzeń lękowych i fobii u dzieci czy też trenera umiejętności miękkich
Podczas swojej pracy skupia się

  • Wsparciu dzieci i młodzieży w żałobie, stracie, podczas rozwodu
  • Pomocy w trudnościach emocjonalnych
  • Radzeniu sobie z traumatycznymi przeżyciami


‼ Prowadzi u nas Trening efektywnej nauki. Podczas, których wspomaga: logiczne myślenie, koncentrację, uwagę a także uczy różnych technik pamięciowych


Poza psychologią do jej największych pasji należą: Podróże, spędzenie czasu na łonie natury, poznawanie ludzi, kultur i świata. Jazda konno, którą uprawia od dzieciństwa oraz opieka nad jej dwoma psami

✏Jej ulubione motto: „Jednym z największych odkryć, jakich dokonał człowiek, i jedną z największych dla niego niespodzianek jest uświadomienie sobie, że może on uczynić to, o czym ze strachem sądził, że jest dla niego niewykonalne” – Tom Ford

 Karolina Dejer 

Pedagog specjalny, neuroterapeuta metody biofeedback.

Pedagog specjalny
Specjalista w pracy z osobami w spektrum autyzmu
Neuroterapeuta metody biofeedback
Trener grup

  • Ukończyła studia:
    • Pedagogikę specjalną, specjalność rewalidacyjna na Uniwersytecie Szczecińskim
    • Pedagogikę ogólną i szkolną w Wyższej Szkole Zawodowej
    • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci w Koszalińskiej Wyższej Szkole Nauk
    • Humanistycznych
    • Diagnozę i terapię pedagogiczną z elementami socjoterapii w Koszalińskiej Wyższej Szkole Humanistycznej
    • Edukację i terapię osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej w Collegium da Vinci
  • Absolwentka kursów
    • Teoria i praktyka EEGBiofeedback w teorii i praktyce w Instytucie EEGbiofeedback Michaela Pakszysova
    • Trening zastępowania agresji TZA-ART w Warszawski instytut Profilaktyki Karan
    • III Szkołę Mediacji w Fundacji Porozumienia Społecznego i Integracji
    • Terapia behawioralna, III modułowy kurs bazowy z zakresu stosowanej analizy zachowania w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej
    • Diagnoza Psychopedagogiczna w praktyce w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej
    • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych – Centrum Metody Krakowskiej
    • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania – Centrum Metody Krakowskiej
    • Terapia Neurobiologiczna – Centrum Metody Krakowskiej
    • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu – Centrum Metody Krakowskiej
    • Trening Umiejętności Społecznych w terapii osób z autyzmem
    • Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się – Ewa Przebinda, Kraków
    • Obsługa oraz wykorzystanie programu MOWik w terapii osób niemówiących – Ewa Przebinda, Ewa Grzelak, Kraków
    • Kinezjologia Edukacyjna Brain Gym metody dr Paula Dennisona i Gail Dennison, Polskie Stowarzyszenie Kinezjologów
    • Metoda Ruchu Rozwijającego wg metody Weroniki Sherborne
    • Terapia Ręki I i II stopień – Centrum Szkoleniowe Soyer
    • Uprawnienia diagnostyczne Diagnozowanie Dysleksji Rozwojowej-Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych- Bateria 7/9, 10/12,13/15/16plus, Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych

Swoje doświadczenie zawodowe jako pedagog zdobywała w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz młodymi dorosłymi w przedszkolu, szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadpodstawowej.
Brała udział jako słuchacz i prelegent w wielu konferencjach naukowych o tematyce pracy terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu. Posiada stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego.
W naszej Poradni zajmuje się diagnozą i terapią pedagogiczną, wsparciem i terapią osób ze spektrum autyzmu, terapią metodą biofeedback, treningiem koncentracji z wykorzystaniem multimediów, konsultacjami dla rodziców, psychoedukacją.
Prywatnie pasjonatka życia – podróży, książek, ogrodu, jazdy na rowerze, praktyki uważności i jogi, dobrego jedzenia. Wdzięczna za każdy dzień i nowy poranek.
„ Kropla drąży skałę nie siłą, lecz ciągłym padaniem ‘’ Owidiusz