Certyfikowany kurs doskonalący:
„Metody i techniki terapii zabawą w pracy nauczyciela, psychologa, terapeuty oraz innych zawodach pomocowych z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi”
TERMIN :wg ogłoszenia na fbb lub w zakładce zapisz się on line- wydarzenia/grupy
Zaliczka 250zł płatna w ciągu 3 dni od zgłoszenia
sobota 8-20 oraz niedziela 9-18(28 godzin dydaktycznych)
Dla kogo dedykowane jest szkolenie?
Psychologowie,
pedagodzy,
nauczyciele,
terapeuci,
studenci kierunków psychologiczno-pedagogicznych,
osoby pracujące w szeroko rozumianej pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz
wszystkie osoby, które chciałyby nabyć nowe kompetencje w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi.
W szkoleniu doskonale odnajdą się również rodzice, którzy chcieliby dotrzeć do swojego dziecka i lepiej zrozumieć jego potrzeby oraz doskonalić swoje umiejętności rodzicielskie- nawet jeśli certyfikatu nie wykorzystają nigdy w pracy psychologiczno-pedagogicznej.Program szkolenia obejmuje przede wszystkim ćwiczenia praktyczne w oparciu o następujące zagadnienia:
1. Pedagogika i psychologia zabawy- wprowadzenie teoretyczne.
2. Rodzaje zabaw i ich znaczenie w procesie dydaktyczno-wychowawczym, terapeutycznym, pomocowym.
3. Gry, zabawy, ćwiczenia terapeutyczne -pakiet narzędzi do pracy indywidualnej i grupowej.
Prowadzący zaprezentuje mnóstwo ćwiczeń do wykorzystania w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi, w szczególności poprzez
– gry i zabawy ruchowe rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne
– ćwiczenia i metody teatralne w pracy indywidualnej oraz z grupą
– elementy dramy
– ćwiczenia/gry/zabawy z wykorzystaniem rekwizytów
– ćwiczenia/gry/zabawy z wykorzystaniem różnorodnych pomocy dydaktycznych
– ćwiczenia i zabawy z wykorzystaniem różnorodnych technik arteterapeutycznych
4. Wyznaczanie celów, potrzeb ,zasobów oraz kreowanie nowych strategii radzenia sobie przy pomocy metod i technik terapii zabawą.
5. Narzędzia terapii zabawą w diagnozie sytuacji społeczno-emocjonalnej klienta.
6. Tworzenie scenariuszy zajęć indywidualnych i grupowych, opartych o metody i techniki terapii zabawą.
7. Jak tworzyć własne materiały i pomoce dydaktyczne w zakresie terapii zabawą? Wachlarz inspiracji.
Szkolenie łączy w sobie różnorodne nurty terapeutyczne, jednak w szczególności opiera się na podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach (PSR)
Aktualny koszt szkolenia znajduje w wydarzeniach na fb lub w zakładce zapisz się on line- wydarzenia/grupy
Zaliczka 250zł płatna w ciągu 3 dni od zgłoszenia
Oczywiście na życzenie wystawiamy faktury imienne lub na firmę
Limit miejsc 17
Zgłoszenia:
mail na adres WYDARZENIA@JESTEMIJA.PL (imię i nazwisko, adres e mail, nr telefonu ) lub tel 739022379
W informacji zwrotnej otrzymacie Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz dane do przelewu zaliczki 250zł . Po otrzymaniu płatności, ostatecznie potwierdzimy miejsce na szkoleniu.
W przypadku rezygnacji- nie zwracamy wpłaconej kwoty ale istnieje możliwość znalezienia przez Państwa kogoś na zastępstwo.
Zgłoszenie na szkolenie oznacza wyrażenie przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych (imię, nazwisko, e-mail oraz numer telefonu) w celach obsługi szkolenia (przesyłania informacji i kontaktu).PROWADZĄCY: Michał Przybyłowicz
• psycholog szkolny, pedagog oraz terapeuta pod superwizją, na ścieżce certyfikacji w nurcie PSR/TSR (podejściu i terapii skoncentrowanych na rozwiązaniach);
• członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach PSTTSR;
• terapeuta oraz diagnosta- specjalista w zakresie systemowej terapii rodzin, par, małżeństw, pedagogicznej terapii problemowej dzieci, młodzieży i dorosłych, terapii pedagogicznej w zakresie dysleksji rozwojowej, problematyki uzależnień;
• absolwent studium psychoterapii młodzieży w nurcie psychodynamicznym oraz poznawczo-behawioralnym;
• międzynarodowy Ambasador metody Kids’ Skills Dam Radę! Oraz Jestem z Ciebie Dumny, przy Brief Theraphy Insitute w Helsinkach
• trener oświaty, konsultant, ekspert w projektach Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie, Kuratorium Oświaty w Łodzi, Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń, Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Sosnowcu oraz Łódzkiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego;
• trener w zakresie profilaktyki agresji, cyberprzemocy i uzależnień w Centrum Edukacji i Profilaktyki „Dialog” z Krakowa;
• ekspert Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych w Warszawie, w zakresie profilaktyki problemowej uzależnień oraz współpracy szkoły z rodzinami uczniów;
• specjalista i doradca metodyczny w zakresie pedagogiki szkolnej, pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania i agresywnym, indywidualizacji procesów nauczania i wychowania, pracy z uczniem zdolnym, komunikacji interpersonalnej;
• trener umiejętności społecznych oraz treningu kontroli złości, a także warsztatów w zakresie pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu oraz ADHD;
• nauczyciel akademicki- wykładowca przedmiotów pedagogicznych, kursów trenerskich oraz języka migowego;
• realizator i ekspert merytoryczny Rządowego Programu „Bezpieczna+” realizowanego w szkołach w całej Polsce;
• dyrektor Centrum Pedagogiki Praktycznej/oddział w Warszawie;
• członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Kadry Kierowniczej Oświaty;
• członek Zespołu Zadaniowego Pedagogiki Szkolnej Polskiej Akademii Nauk;
• swoje doświadczenie pedagogiczne zdobywał na stanowiskach nauczyciela w klasach 0-3 szkoły podstawowej, wychowawcy świetlicy szkolnej, pedagoga szkolnego oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej, a także jako dyrektor szkoły;
• autor ogólnopolskiego programu: „Scrabble w szkole” realizowanego w ponad 4000 szkół w całej Polsce;
• autor programu: „Zabawy językiem migowym czyli kurs języka migowego dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym”;
• współautor programu: Dziecięce muzyKreacje. Program rozwijania kompetencji dzieci poprzez gry i zabawy muzyczno-ruchowe;
• autor programów szkoleniowych dla nauczycieli w obszarach komunikacji interpersonalnej, współpracy z rodzicami oraz profilaktyki uzależnień;
• autor projektów: Szkoła kreatywnych wychowawców, Szkoła Pozytywnej Atmosfery;
• trener szkoleń dla animatorów, kursów wychowawców i kierowników wypoczynku dzieci i młodzieży;
• autor programu Szkolny Animator Kultury,
• twórca autorskiego projektu i materiałów szkoleniowych: „Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach i język rozwiązań w pracy dydaktyczno-wychowawczej oraz w rozwoju kompetencji rodzicielskich”.
• dotychczas zrealizował ponad 14 000 godzin szkoleń, warsztatów i wykładów
