PSYCHOEDUKACJA DLA RODZICÓW DZIECI NEURORÓŻNORODNYCH

To szczególna forma wsparcia w codzienności dla:

  • osób neuroróżnorodnych – głównie rozwijających się w spektrum autyzmu, które chcą lepiej odnajdywać się w codzienności i rozumieć swoje potrzeby
  • rodzin osób neuroróżnorodnych – partnerów, rodziców, dziadków i wszystkich innych osób z najbliższego środowiska, które chcą lepiej zrozumieć i wspierać bliską sobie osobę neuroróżnorodną

Czym jest psychoedukacja?

Życie dostarcza wielu trudnych momentów, dlatego podczas konsultacji psychoedukacyjnych pomogę Ci zadbać o Twoje zasoby. Pokazuję, jak skutecznie zaspokajać własne potrzeby, bądź wspierać w ich zaspokajaniu dzieci, wnuki czy partnera. 

PSYCHOEDUKACJA WSPIERA CIĘ GDY:

  • Odczuwasz frustrację, bezradność w codziennym życiu;
  • Potrzebujesz pomocy w zgłębieniu tematu neuroróżnorodności po diagnozie swojej lub dziecka;
  • Chcesz lepiej wspierać bliską ci osobę w spektrum, skuteczniej się z nią komunikować i być uważnym na jej szczególne potrzeby;
  • Czujesz, że nie masz zasobów do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, które cię spotykają.

FORMA DOSTOSOWANA DLA CIEBIE

Wybierz najlepsze rozwiązanie dla siebie!

STACJONARNIE

Szczecin

Dla osób, które wolą bezpośrednio spotykać się ze specjalistą oferujemy możliwość konsultacji stacjonarnie w naszej Poradni Jestem i Ja przy ul.Łabędzia 42/1 – wejście od ul. Krasińskiego, 

ONLINE

Konsultacje online dają większą elastyczność przy wyborze terminów konsultacji.

Prowadząca: Karolina Dejer

Pedagog

Pedagog specjalny

Specjalista w pracy z osobami w spektrum autyzmu

Diagnosta pedagogiczny

Neuroterapeuta metody EEGBiofeedback

Trener grup

Ukończyła studia:

  • Pedagogikę specjalną, specjalność rewalidacyjna na Uniwersytecie Szczecińskim
  • Pedagogikę ogólną i szkolną w Wyższej Szkole Zawodowej
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci w Koszalińskiej Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych
  • Diagnozę i terapię pedagogiczną z elementami socjoterapii w Koszalińskiej Wyższej Szkole Humanistycznej 
  • Edukację i terapię osób ze spektrum autyzmu z elementami integracji sensorycznej w Collegium da Vinci

Absolwentka kursów:

  • Neuropsychoterapia EEGBiofeedback w teorii i praktyce w Instytucie EEGBiofeedback Michaela Pakszysova
  • Trening Zastępowania Agresji TZA-ART w Warszawski instytut Profilaktyki Karan
  • III Szkoła Mediacji w Fundacji Porozumienia Społecznego i Integracji z wpisem na listę mediatorów sądowych
  • Terapia behawioralna, III modułowy kurs bazowy z zakresu stosowanej analizy zachowania w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej
  • Diagnoza Psychopedagogiczna w praktyce w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej
  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych – Centrum Metody Krakowskiej
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania – Centrum Metody Krakowskiej
  • Terapia Neurobiologiczna – Centrum Metody Krakowskiej
  • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu – Centrum Metody Krakowskiej
  • Trener Terapeuta Umiejętności Społecznych I i II stopnia – Centrum Innowacji Psychologczno – Pedagogicznych i Terapii Krótkoterminowych
  • Trener Kontroli Emocji w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi – Kropka nad Ty! Centrum Innowacji Psychologczno – Pedagogicznych i Terapii Krótkoterminowych
  • Trening Umiejętności Społecznych w terapii osób z autyzmem
  • Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się – Ewa Przebinda, Kraków
  • Obsługa oraz wykorzystanie programu MOWik w terapii osób niemówiących – Ewa Przebinda, Ewa Grzelak, Kraków
  • Kinezjologia Edukacyjna Brain Gym metody dr Paula Dennisona i Gail Dennison, Polskie Stowarzyszenie Kinezjologów
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg metody Weroniki Sherborne
  • Terapia Ręki I i II stopień – Centrum Szkoleniowe Soyer
  • Bajkoterapia jako skuteczna metoda wspomagająca pracę z dzieckiem
  • Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży jako profilaktyka zdrowia psychicznego
  • Uprawnienia diagnostyczne Diagnozowanie Dysleksji Rozwojowej-Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych- Bateria 7/9, 10/12,13/15/16plus, Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych
  • Rozpoznawanie indywidualnych predyspozycji i potrzeb w kontekście różnorodnych typów temperamentu na podstawie testu „Cztery Soczewki” prof.G.Nelsona
  • Karty metaforyczne w pracy terapeutycznej,  dydaktyczno – wychowawczej, coachingu oraz w pracy i pomocy psychologiczno – pedagogicznej
  • Komunikacja w sytuacjach trudnych
  • NVC  – Komunikacja Bez Przemocy – komunikacja empatyczna
  • Stosowana Analiza Potrzeb – Czterostopniowy Kurs Fundacji Prodeste

Swoje doświadczenie zawodowe jako pedagog, pedagog specjalny i diagnosta pedagogiczny zdobywała w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz młodymi dorosłymi w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadpodstawowych, placówkach specjalnych oraz poradniach psychologiczno – pedagogicznych i centrach wspomagania rozwoju dziecka.

Brała udział jako słuchacz i prelegent w wielu konferencjach naukowych o tematyce pracy terapeutycznej z osobami w spektrum autyzmu. Posiada stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego.

W naszej Poradni zajmuje się:

  • diagnozą pedagogiczną dzieci, młodzieży i dorosłych  
  • wsparciem, terapią i psychoedukacją osób ze spektrum autyzmu
  • neuroterapią metodą EEGBiofeedback
  • konsultacjami dla rodziców
  • psychoedukacją indywidualną i grupową  rodziców, dzieci i młodzieży w oparciu o potrzeby, zasoby i relacje ( pracuje też online ).

Prywatnie pasjonatka życia – podróży, książek, ogrodu, jazdy na rowerze, praktyki uważności i jogi, dobrego jedzenia. Wdzięczna za każdy dzień i nowy poranek.

„ Kropla drąży skałę nie siłą, lecz ciągłym padaniem ‘’ Owidiusz

Najważniejsze dla zdrowego rozwoju dziecka są zdrowe relacje z najbliższymi.

Zdajemy sobie sprawę, że system, w którym funkcjonują rodziny osób autystycznych jest pełen presji, która niejednokrotnie wyniszcza wszystkich: dorosłych i dzieci.
Psychoedukacja rodziców to najlepsze, co możemy zrobić by chronić więzi a zarazem dawać narzędzia do lepszego zrozumienia potrzeb konkretnego dziecka.

Cennik

Płatność za konsultacje jest pobierana po spotkaniu.

KONSULTACJA WSTĘPNA | 250 ZŁ

Podczas pierwszego spotkania dostaniesz czas, by opowiedzieć o swoich trudnościach, wątpliwościach lub innych powodach, dla których zapadła w Tobie decyzja o psychoedukacji. Wraz z prowadzącym konsultację specjalistą ustalisz najlepszy kierunek pracy dla siebie.

KOLEJNE KONSULTACJE | 200 ZŁ

Na każdym etapie pracy psychoedukacyjnej możemy zmienić ilość godzin, częstotliwość spotkań oraz dostosować się elastycznie do  Waszych potrzeb w zakresie merytoryki naszej wspólnej pracy.

Umów się na konsultację wstępną

Na pierwszym spotkaniu wraz ze specjalistą ustalisz najlepszy kierunek wsparcia dla siebie. Skontaktuj się z rejestracją:

Tel. 739 039 809