Pierwsza wizyta/konsultacja

WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI
KONSULTACJA JEDNORAZOWA/ PIERWSZA WIZYTA
Oraz wizyty dziecka w cyklu diagnozującym sytuacje, problem itp( np. 2+3 itp.)czyli do 5 wizyty
obowiązują od 1.09.24

  1. Spotkania trwają od 30 do 120min w zależności od specyfiki zajęć/spotkań.
  2. Rodzic/ dorosły ma prawo wglądu w kwalifikacje specjalisty.
  3. Zajęcia indywidualne i grupowe w Poradni Jestem i Ja są odpłatne.
    • W opłatach można uzyskać zniżki wg aktualnego regulaminu lub promocji. Zniżki musza być każdorazowo potwierdzane dokumentem( np. SKR,KDR). Regulamin zniżek może ulec zmianie
  4. Spóźnienie się na zajęcia nie powoduje przesunięcia ich w czasie, ani nie zmniejsza ich ceny. Jeśli opóźnienie jest z winy poradni wizyta wykonywana jest wg czasu zajęć.
  5. Za bezpieczeństwo dziecka oczekującego na diagnozę, zajęcia i po zajęciach oraz wyrządzone przez nie szkody odpowiadają prawni opiekunowie.
  6. Wizyty w poradni – rejestracja, odwołanie, przełożenie obsługiwane są przez system Booksy. Opłata rezerwacyjna jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na pozyskanie i wykorzystanie do obsługi wizyty danych osobowych tj nazwisko imię dziecka /dorosłego, nr telefonu oraz mail itp.
  7. Opłatę rezerwacyjną na poczet każdej wizyt do 5włącznie w wysokości 50 zł należy wnieść z góry ( do 48 h po rejestracji ) –konto poradni : 88 1050 1559 1000 0092 2218 5010
    Wpłata na konto powinna być opisana: imię i nazwisko dziecka, data badania oraz za jaką usługę
    lub przez system booksy, imoje (szybki przelew)
    • Brak wniesienia opłaty rezerwacyjnej skutkuje anulowaniem wizyty i zwolnieniem terminu.
    • Odwołanie wizyty ( także przeniesienie na inny termin) bez ponoszenia opłat możliwe jest do 48h przed wizytą. Odwołanie w DNIU POPRZEDZAJĄCYM po godzinie 18 skutkuje pobraniem pełnej opłaty za wizytę. W przypadku nagłej choroby (wyłącznie poświadczonej zaświadczeniem lekarskim) opłata rezerwacyjna zaliczana jest na poczet kolejnej wizyty
    • Opłata rezerwacyjna jest także bezzwrotna jeśli odwołanie (także przeniesienie na inny termin) nastąpi w dniu wizyty. W przypadku nagłej choroby (wyłącznie poświadczonej zaświadczeniem lekarskim) opłata rezerwacyjna zaliczana jest na poczet kolejnej wizyty
    • Wizyta która nie została SKUTECZNIE odwołana( jak w pkt 10 )skutkuje koniecznością jej opłacenia
    • Rodzic ma prawo do 5% zniżki na przeniesione spotkanie ze specjalistą jeśli spotkanie zostało odwołane przez poradnię w dniu ich wizyty ze względu na niedyspozycję specjalisty ( nie dotyczy sytuacji nadzwyczajnych typu pandemia itp.) Zniżka obowiązuje tylko na 1 przełożone spotkanie
    • W przypadku gdy opłata rezerwacyjna została wniesiona gotówką lub kartą zwrot nastąpi w postaci vouchera na wpłacona kwotę
  8. Na pierwsze spotkanie w sprawie dziecka przychodzą zawsze tylko rodzice. Chyba, że zostało ustalone inaczej w sekretariacie podczas rejestracji.
    • Zazwyczaj kolejne 3 wizyty dziecka są spotkaniami diagnozującymi (problem, sytuacje). Po nich następuje z rodzicami ustalenie działań lub podsumowanie : zakończenie spotkań, podjęcie terapii itp
    • Na 1 spotkanie należy przynieść KSERO wszystkich dotychczasowe diagnozy, opinie ze szkoły przedszkola , wyniki badań lekarskich. itp. Nie kserujemy dokumentów w poradni.
  9. Wydanie informacji z konsultacji następuje na pisemny wniosek złożony przez opiekuna prawnego / rodzica po co najmniej 3 spotkaniach z dzieckiem. Informacja taka jest płatna wg cennika . W przypadku jednorazowej konsultacji wydajemy wyłącznie zaświadczenie o skorzystaniu z tej formy pomocy. Zaświadczenie o korzystaniu z pomocy jest bezpłatne
    • Informacje z konsultacji wydawane są zazwyczaj do 2 tyg. od złożenia wniosku( administracyjnie do 30dni) Nie wysyłamy dokumentów mailem ani pocztą.
    • Rodzic ma prawo upoważnić inne osoby do odbioru opinii itp. dziecka ( upoważnienie powinno być wcześniej złożone w formie pisemnej w poradni na odpowiednim formularzu)
    • Opinia wydana „pilnie” do 3 dni roboczych jest dodatkowo płatna wg cennika
  10. Aby odwołać zajęcia należy skutecznie powiadomić sekretariat o nieobecności: tj
    • pon-pt w godz: 11-18 wysłać SMS- 739 069 089 Nie należy dzwonić pod ten numer- jest on tylko do SMS owego odwoływania wizyt
    • Miedzy godziną 18-11 oraz w soboty, niedziel i święta prosimy o informację na maila jestemijaporadnia@gmail.com
  11. Faktury wydawane są do 3 miesięcy od wizyty na podstawie zwróconego paragonu