Mogę i potrafię zajęcia dla dzieci oparte na wsparciu pedagogicznym (także dla dzieci nie lubiących szkoły).
„Mów dziecku, że jest dobre, że może, że potrafi” Janusz Korczak
Termin: Nabór do grupy przez zapisy on line
Czas trwania zajęć: 1,5 h
Wiek uczestników: 7-12 lat (w odpowiednich grupach wiekowych)
Liczebność grupy: max 4 osoby
Cena: 200zł (4 spotkania w miesiącu. Cena uzależniona jest od ilości planowanych w harmonogramie spotkań w miesiącu), obowiązują zniżki wg regulaminu
Chcesz żeby Twoje dziecko wykorzystywało cały swój potencjał? Lepiej czytało, rozumiało to co czyta , łatwiej się uczyło, lepiej liczyło, radziło sobie z wymaganiami stawianymi prze nauczycieli, lepiej się koncentrowało ? Jeśli na niektóre z tych pytań odpowiedziałeś „tak”„Mogę i potrafię „ to zajęcia dla Twojego dziecka.
W szczególności zapraszamy dzieci, które mają:
- trudności w nauce czytania i pisania,
- „brzydko piszą”,
- mają problemy z koncentracją uwagi wolniej się uczą,
- mają zaburzenia orientacji przestrzennej i lateralizacji,
- mają zaburzenia spostrzegania i pamięci słuchowej,
- zaburzenia spostrzegania i pamięci wzrokowej,
- z różnych przyczyn mają braki w wiadomościach i umiejętnościach,
- posiadają opinie PPP o dysleksji, dysgrafii itp.
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów SP w czasie zajęć następuje :
- eliminowanie niepowodzeń szkolnych i ich negatywnych konsekwencji emocjonalnych, społecznych,
- kształtowanie lub przywracanie prawidłowych postaw dzieci wobec nauki, eliminowanie niepowodzeń szkolnych,
- ćwiczenie sprawności niezbędnych w procesie uczenia,
- uczenie się przez dzieci organizacji pracy,
- wzmacnianie wiary w możliwości i wartości człowieka,
- kreowanie pozytywnego myślenia umożliwiającego stawianie czoła przeciwnościom,
- usprawnienie zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania.
- doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej,
- zapamiętywanie bodźców słuchowo – wzrokowych i ich różnicowanie,
- usprawnianie percepcji wzrokowo – słuchowej,
- doskonalenie koordynacji wzrokowo- słuchowo- kinestetycznej,
- usprawnianie grafomotoryki.
Działania poprzedzone są obowiązkową diagnozą pedagogiczną (jeśli dzieci posiadają opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej prosimy o dostarczenie jej przed pierwszymi zajęciami)