Certyfikowany kurs doskonalący TUS

„Trener Umiejętności Społecznych I i II stopnia oraz Trener Kontroli Emocji, w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi”

(28 godzin dydaktycznych)
 Jestem i Ja Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna  oraz Kropka nad Ty! Centrum Innowacji Psychologiczno-Pedagogicznych i Terapii Krótkoterminowej

zaprasza na dwudniowe (sobota 8.00-20.00 i niedziela 9.00-18.00) autorski kurs doskonalący zakończony wydaniem certyfikatów trenera TUS i TKE.


👉Termin: 7-8.06.2025 (sobota-niedziela)
Miejsce: Jestem i Ja NPPP ul Łabedzia 42/1.
👉Dla kogo dedykowane jest szkolenie?

  • Psychologowie,
  • pedagodzy,
  • coachowie,
  • terapeuci,
  • nauczyciele,
  • studenci kierunków psychologiczno-pedagogicznych,
  • osoby pracujące w szeroko rozumianej pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wszystkie osoby, które chciałyby nabyć kompetencje trenera TUS i TKE w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi.



Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
1. Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach i język rozwiązań w TUS/TKE
2. Diagnoza potrzeb rozwojowych (w tym społeczno- emocjonalnych) człowieka.
3. Kompetencje społeczno-emocjonalne- rodzaje. 70 kompetencji do rozwijania w trakcie zajęć TUS/TKE.
4. Praca z osobami z ADHD/Zespołu Aspergera/w spektrum autyzmu.
5. Charakterystyka i specyfika zajęć TUS/TKE, procedura zajęć.
6. Kwalifikacja do zajęć TUS/TKE i planowanie tematyki spotkań, zadania i postawy trenerów, organizacja przestrzeni.
7. Wprowadzanie zasad oraz systemów motywacyjnych.
8. Kroki umiejętności i sekwencja zajęć.
9. Ćwiczenia rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne. Wypracowanie scenariuszy zajęć według kroków umiejętności z wykorzystaniem autorskich konspektów zajęć.
10. Praca na opowiadaniach i prawdziwych historiach.
11. Wykorzystanie elementów TUS/TKE w pracy z dużą grupą, w tym w klasie szkolnej.
12. Informacja zwrotna, generalizacja, praca domowa.
13. Błędy komunikacyjne. Od diagnozy do skutecznego reagowania.
Szkolenie jest prowadzone w szczególności w oparciu o założenia podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach (PSR)
👉Koszt 750 zł (zaliczka 250zł płatna w ciągu 3 dni od zgłoszenia) Oczywiście na życzenie wystawiamy faktury imienne lub na firmę.

Zachęcamy do zapoznania z oferta znajomych specjalistów gdyż … 😊

Przy grupie 15 osobowej cena będzie wynosiła 650zł ,  grupie 20 osobowej cena będzie wynosiła 600zł

Limit miejsc w grupie : 20


👉Zgłoszenia: mailem wydarzenia @jestemija.pl na nr tel. 739 039 809

(imię i nazwisko, adres e mail oraz dopisek TUS/TKE ).W informacji zwrotnej otrzymacie Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz dane do przelewu. Po otrzymaniu płatności, ostatecznie potwierdzimy miejsce na szkoleniu.
W przypadku rezygnacji- nie zwracamy wpłaconej kwoty ale istnieje możliwość znalezienia przez Państwa kogoś na zastępstwo.
Zgłoszenie na szkolenie oznacza wyrażenie przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych (imię, nazwisko, e-mail oraz numer telefonu) w celach obsługi szkolenia (przesyłania informacji i kontaktu).
👉Prowadzący: Michał Przybyłowicz

Niesamowity człowiek, pasjonat, pełen merytorycznej wiedzy i energii. Dzieli się tym wszystkim na zajęciach i warto poznać go osobiście i doświadczyć warsztatów na  „żywo” korzystając ze szczodrego dzielenia się wszystkim co ma w sobie dobrego

• psycholog szkolny, pedagog oraz terapeuta pod superwizją, na ścieżce certyfikacji w nurcie PSR/TSR (podejściu i terapii skoncentrowanych na rozwiązaniach);
• członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach PSTTSR;
• terapeuta oraz diagnosta- specjalista w zakresie systemowej terapii rodzin, par, małżeństw, pedagogicznej terapii problemowej dzieci, młodzieży i dorosłych, terapii pedagogicznej w zakresie dysleksji rozwojowej, problematyki uzależnień;
• absolwent studium psychoterapii młodzieży w nurcie psychodynamicznym oraz poznawczo-behawioralnym;
• międzynarodowy Ambasador metody Kids’ Skills Dam Radę! Oraz Jestem z Ciebie Dumny, przy Brief Theraphy Insitute w Helsinkach
• trener oświaty, konsultant, ekspert w projektach Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie, Kuratorium Oświaty w Łodzi, Warszawskiego Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń, Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Sosnowcu oraz Łódzkiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego;
• trener w zakresie profilaktyki agresji, cyberprzemocy i uzależnień w Centrum Edukacji i Profilaktyki „Dialog” z Krakowa;
• ekspert Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych w Warszawie, w zakresie profilaktyki problemowej uzależnień oraz współpracy szkoły z rodzinami uczniów;
• specjalista i doradca metodyczny w zakresie pedagogiki szkolnej, pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania i agresywnym, indywidualizacji procesów nauczania i wychowania, pracy z uczniem zdolnym, komunikacji interpersonalnej;
• trener umiejętności społecznych oraz treningu kontroli złości, a także warsztatów w zakresie pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu oraz ADHD;
• nauczyciel akademicki- wykładowca przedmiotów pedagogicznych, kursów trenerskich oraz języka migowego;
• realizator i ekspert merytoryczny Rządowego Programu „Bezpieczna+” realizowanego w szkołach w całej Polsce;
• dyrektor Centrum Pedagogiki Praktycznej/oddział w Warszawie;
• członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Kadry Kierowniczej Oświaty;
• członek Zespołu Zadaniowego Pedagogiki Szkolnej Polskiej Akademii Nauk;
• swoje doświadczenie pedagogiczne zdobywał na stanowiskach nauczyciela w klasach 0-3 szkoły podstawowej, wychowawcy świetlicy szkolnej, pedagoga szkolnego oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej, a także jako dyrektor szkoły;
• autor ogólnopolskiego programu: „Scrabble w szkole” realizowanego w ponad 4000 szkół w całej Polsce;
• autor programu: „Zabawy językiem migowym czyli kurs języka migowego dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i przedszkolnym”;
• współautor programu: Dziecięce muzyKreacje. Program rozwijania kompetencji dzieci poprzez gry i zabawy muzyczno-ruchowe;
• autor programów szkoleniowych dla nauczycieli w obszarach komunikacji interpersonalnej, współpracy z rodzicami oraz profilaktyki uzależnień;
• autor projektów: Szkoła kreatywnych wychowawców, Szkoła Pozytywnej Atmosfery;
• trener szkoleń dla animatorów, kursów wychowawców i kierowników wypoczynku dzieci i młodzieży;
• autor programu Szkolny Animator Kultury,
• twórca autorskiego projektu i materiałów szkoleniowych: „Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach i język rozwiązań w pracy dydaktyczno-wychowawczej oraz w rozwoju kompetencji rodzicielskich”.
• dotychczas zrealizował ponad 14 000 godzin szkoleń, warsztatów i wykładów;