Mogę i potrafię

Mogę  i  potrafię zajęcia dla dzieci oparte na wsparciu pedagogicznym (także dla dzieci nie lubiących szkoły).

Mów dziecku, że jest dobre, że może, że potrafi”   Janusz Korczak

Termin: Nabór do grupy przez zapisy on line

Czas trwania zajęć: 1,5 h

Wiek uczestników: 7-12 lat (w odpowiednich grupach wiekowych)

Liczebność grupy: max 4 osoby

Cena: 200zł (4 spotkania w miesiącu. Cena uzależniona jest od ilości planowanych w harmonogramie spotkań w miesiącu), obowiązują zniżki wg regulaminu

Chcesz żeby Twoje dziecko wykorzystywało cały swój potencjał? Lepiej czytało, rozumiało to co czyta , łatwiej się uczyło, lepiej liczyło, radziło sobie z wymaganiami stawianymi prze nauczycieli, lepiej się koncentrowało ? Jeśli na niektóre z tych pytań odpowiedziałeś „tak”„Mogę i potrafię „ to zajęcia dla Twojego dziecka.

W szczególności zapraszamy dzieci, które mają:

  • trudności w nauce czytania i pisania,
  • „brzydko piszą”,
  • mają problemy z koncentracją uwagi wolniej się uczą,
  • mają zaburzenia orientacji przestrzennej i lateralizacji,
  • mają zaburzenia spostrzegania i pamięci słuchowej,
  • zaburzenia spostrzegania i pamięci wzrokowej,
  • z różnych przyczyn mają braki w wiadomościach i umiejętnościach,
  • posiadają opinie PPP o dysleksji, dysgrafii itp.

Zajęcia przeznaczone są dla uczniów SP w czasie zajęć następuje :

  • eliminowanie niepowodzeń szkolnych i ich negatywnych konsekwencji emocjonalnych, społecznych,
  • kształtowanie lub przywracanie prawidłowych postaw dzieci wobec nauki, eliminowanie niepowodzeń szkolnych,
  • ćwiczenie sprawności niezbędnych w procesie uczenia,
  • uczenie się przez dzieci organizacji pracy,
  • wzmacnianie wiary w możliwości i wartości człowieka,
  • kreowanie pozytywnego myślenia umożliwiającego stawianie czoła przeciwnościom,
  • usprawnienie zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania.
  • doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej,
  • zapamiętywanie bodźców słuchowo – wzrokowych i ich różnicowanie,
  • usprawnianie percepcji wzrokowo – słuchowej,
  • doskonalenie koordynacji wzrokowo- słuchowo- kinestetycznej,
  • usprawnianie grafomotoryki.

Działania poprzedzone są obowiązkową diagnozą pedagogiczną (jeśli dzieci posiadają opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej prosimy o dostarczenie jej przed pierwszymi zajęciami)