WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI
KONSULTACJA JEDNORAZOWA/ PIERWSZA WIZYTA
Oraz wizyty dziecka w cyklu diagnozującym sytuacje, problem itp( np. 2+3 itp.)czyli do 5 wizyty
obowiązują od 1.09.24
- Spotkania trwają od 30 do 120min w zależności od specyfiki zajęć/spotkań.
- Rodzic/ dorosły ma prawo wglądu w kwalifikacje specjalisty.
- Zajęcia indywidualne i grupowe w Poradni Jestem i Ja są odpłatne.
- W opłatach można uzyskać zniżki wg aktualnego regulaminu lub promocji. Zniżki musza być każdorazowo potwierdzane dokumentem( np. SKR,KDR). Regulamin zniżek może ulec zmianie
- Spóźnienie się na zajęcia nie powoduje przesunięcia ich w czasie, ani nie zmniejsza ich ceny. Jeśli opóźnienie jest z winy poradni wizyta wykonywana jest wg czasu zajęć.
- Za bezpieczeństwo dziecka oczekującego na diagnozę, zajęcia i po zajęciach oraz wyrządzone przez nie szkody odpowiadają prawni opiekunowie.
- Wizyty w poradni – rejestracja, odwołanie, przełożenie obsługiwane są przez system Booksy. Opłata rezerwacyjna jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na pozyskanie i wykorzystanie do obsługi wizyty danych osobowych tj nazwisko imię dziecka /dorosłego, nr telefonu oraz mail itp.
- Opłatę rezerwacyjną na poczet każdej wizyt do 5włącznie w wysokości 50 zł należy wnieść z góry ( do 48 h po rejestracji ) –konto poradni : 88 1050 1559 1000 0092 2218 5010
Wpłata na konto powinna być opisana: imię i nazwisko dziecka, data badania oraz za jaką usługę
lub przez system booksy, imoje (szybki przelew)- Brak wniesienia opłaty rezerwacyjnej skutkuje anulowaniem wizyty i zwolnieniem terminu.
- Odwołanie wizyty ( także przeniesienie na inny termin) bez ponoszenia opłat możliwe jest do 48h przed wizytą. Odwołanie w DNIU POPRZEDZAJĄCYM po godzinie 18 skutkuje pobraniem pełnej opłaty za wizytę. W przypadku nagłej choroby (wyłącznie poświadczonej zaświadczeniem lekarskim) opłata rezerwacyjna zaliczana jest na poczet kolejnej wizyty
- Opłata rezerwacyjna jest także bezzwrotna jeśli odwołanie (także przeniesienie na inny termin) nastąpi w dniu wizyty. W przypadku nagłej choroby (wyłącznie poświadczonej zaświadczeniem lekarskim) opłata rezerwacyjna zaliczana jest na poczet kolejnej wizyty
- Wizyta która nie została SKUTECZNIE odwołana( jak w pkt 10 )skutkuje koniecznością jej opłacenia
- Rodzic ma prawo do 5% zniżki na przeniesione spotkanie ze specjalistą jeśli spotkanie zostało odwołane przez poradnię w dniu ich wizyty ze względu na niedyspozycję specjalisty ( nie dotyczy sytuacji nadzwyczajnych typu pandemia itp.) Zniżka obowiązuje tylko na 1 przełożone spotkanie
- W przypadku gdy opłata rezerwacyjna została wniesiona gotówką lub kartą zwrot nastąpi w postaci vouchera na wpłacona kwotę
- Na pierwsze spotkanie w sprawie dziecka przychodzą zawsze tylko rodzice. Chyba, że zostało ustalone inaczej w sekretariacie podczas rejestracji.
- Zazwyczaj kolejne 3 wizyty dziecka są spotkaniami diagnozującymi (problem, sytuacje). Po nich następuje z rodzicami ustalenie działań lub podsumowanie : zakończenie spotkań, podjęcie terapii itp
- Na 1 spotkanie należy przynieść KSERO wszystkich dotychczasowe diagnozy, opinie ze szkoły przedszkola , wyniki badań lekarskich. itp. Nie kserujemy dokumentów w poradni.
- Wydanie informacji z konsultacji następuje na pisemny wniosek złożony przez opiekuna prawnego / rodzica po co najmniej 3 spotkaniach z dzieckiem. Informacja taka jest płatna wg cennika . W przypadku jednorazowej konsultacji wydajemy wyłącznie zaświadczenie o skorzystaniu z tej formy pomocy. Zaświadczenie o korzystaniu z pomocy jest bezpłatne
- Informacje z konsultacji wydawane są zazwyczaj do 2 tyg. od złożenia wniosku( administracyjnie do 30dni) Nie wysyłamy dokumentów mailem ani pocztą.
- Rodzic ma prawo upoważnić inne osoby do odbioru opinii itp. dziecka ( upoważnienie powinno być wcześniej złożone w formie pisemnej w poradni na odpowiednim formularzu)
- Opinia wydana „pilnie” do 3 dni roboczych jest dodatkowo płatna wg cennika
- Aby odwołać zajęcia należy skutecznie powiadomić sekretariat o nieobecności: tj
- pon-pt w godz: 11-18 wysłać SMS- 739 069 089 Nie należy dzwonić pod ten numer- jest on tylko do SMS owego odwoływania wizyt
- Miedzy godziną 18-11 oraz w soboty, niedziel i święta prosimy o informację na maila jestemijaporadnia@gmail.com
- Faktury wydawane są do 3 miesięcy od wizyty na podstawie zwróconego paragonu